Indtil en løsning er tilgængelig, tilbyder Microsoft en workaround for at slippe af med mails, der fortsætter med at vende tilbage, efter at de er blevet fjernet.
"In the meantime, if the emails being reverted are coming from connected accounts you may be able to go to the Inbox of the originating account and delete the email to workaround the issue," forklarer Microsoft.
"For example, if you have a Gmail connected account, go to Gmail.com and delete the email from there."
Et andet Outlook.com problem, hvor billeder enten er beskadiget eller ikke kan ses i e-mails, har også været under efterforskning siden august 2020.
Microsoft anbefaler brugere, der er berørt af denne fejl, at bede afsenderen om at sende billedet igen som en vedhæftet fil som en midlertidig løsning.
Forbindelsesproblem meldes løst
Tidligere i dag har virksomheden også løst et problem, der udløser 503 fejl, når brugere forsøgte at få adgang til Outlook.com, OneDrive, SharePoint Online og Power BI.
Yderligere undersøgelse af det igangværende problem viste, at det kun berørte visse specifikke former forbrugertjenester, herunder både Outlook.com og OneDrive.com, hvor nogle brugere også potentielt har problemer med at få adgang til SharePoint Online med brugerlogin som gæstekonto.
"When attempting to login to Outlook.com, users may have seen various error messages indicating the service was unavailable as well as latency and timeouts that resulted in 503 errors," forklarer Microsoft via deres service health portal. "During the impact timeframe, some retries may have been successful."
Microsofts undersøgelse opdagede ligeledes, at fejlene var forårsaget af underpræsterende infrastruktur og fik det løst ved at omdirigere Outlook.com trafik til en alternativ infrastruktur.
Source & Image credit:
Microsoft