The Witcher 3 opdateres stadig for de få rå

witcher-3-enhanced-edition
Hvis du er en af dem der stadig spiller The Witcher 3 eller måske bare er begyndt på det igen efter at have set serien på Netflix så er der godt nyt.


Der kommer stadig nyt til spillet selvom det måske ikke er fra officielt hold. Et dedikeret hold af moddere fra gruppen W3EE står bag et ret omfattende mod til spillet, som de har kaldt Witcher 3 - Enhanced Edition.

De er netop kommet med endnu en opdatering, der tilføjer små nye ting til spillet og fixer nogen af de bugs, som trods alt stadig kan findes i spillet.

The Witcher 3 - Enhanced Edition er et mod der er lavet for dem der gerne vil have et højere niveau af indlevelse og realisme med i spillet, men dog stadig med fokus på at spillet skal være sjovt at spille. 


Hvis man stadig har lyst til at spille The Witcher 3, men gerne vil have nogen nye elementer med, som kan give spiloplevelsen et skud frisk energi, så er The Wicther 3 - Enhanced Edition måske værd at kigge på. 

Spring forbi mod siden her.


The Witcher 3 Enhanced Edition V4.90 Release Notes: 

  • Looted items will now almost always go to the stash to alleviate the inventory item ID overflow.
  • Alleviated item ID overflow further by changing tooltip, alchemy and crafting menu functionality in checking item stats.
  • Added combat stance options.
  • Fixed some unlocalized text.
  • Raised default Roach carryweight.
  • Fixed manual counter type selection not working correctly with a controller.
  • Added the ability to drop items directly from the horse stash.
  • Disabled some non-essential situational requirements to make finishers more common.
  • Fixed corvo bianco armor stand display for the master armorer quest.
  • Changed the default dodge frames to start earlier, making dodging a bit more viable.
  • Fixed quests that remove potions or bombs reducing the item’s quantity counter to 0.
  • Re-enabled the witcher sense ambient sounds effects to be able to hear enemies who display sound markers
  • Mod options now get initialized when the main menu gets loaded.