Logitech G25 Racing Wheel

Logitech er denne gang på banen med et nyt produkt i deres G-serie - G25. G-serien er produceret til og for gamere, og testen skal vise om G25 lever op til G-seriens navn og omdømme. G25 er Logitechs absolutte high-end rat- og pedalsæt, og går man op i benzinforbrug, dækslitage og generelt bare racing simulatorspil, så burde dette være produktet, som kan det hele. Om dette er sandt, vil denne test selvfølgelig give et svar på.


Logitech er denne gang på banen med et nyt produkt i deres G-serie - G25. G-serien er produceret til og for gamere, og testen skal vise om G25 lever op til G-seriens navn og omdømme. G25 er Logitechs absolutte high-end rat- og pedalsæt, og går man op i benzinforbrug, dækslitage og generelt bare racing simulatorspil, så burde dette være produktet, som kan det hele. Om dette er sandt, vil denne test selvfølgelig give et svar på.

I denne test vil jeg komme ind omkring rattets specifikationer og teste, om det virkelig er godt nok til de seriøse simulatorkørere, der findes rundt i verden.




Logitech G25 kommer i en stor og meget tung kasse i deres meget genkendelige farver – grøn og sort. Det hele vejer omkring 10 – 12kg, og at kassen er tung gør at man bliver meget nysgerrig, da det normalt vidner om et kvalitets produkt. På kassen er det næsten umuligt at overse, hvad det er, man har købt, da ”G25” er skrevet meget stort på kassen. Man kan desuden læse sig til, hvad dette produkt kan og hvad det gemmer på.



Går vi videre med indpakning og åbner for kassen, så ligger det hele jo pakket godt. Det første man ser, er en adapter så rat- og pedalsættet kan få strøm – dette er nødvendigt, da vi har med et force feedback rat at gøre. Dernæst ligger der en manual og en installations CD.



Tager man disse tre ting op, så kan man se rattet, pedalerne og gearskifteren. De ligger alle tre rigtig godt beskyttet, da de ligger tæt op ad hinanden.

Vores partnere