spil

AUTHOR : Uber
PUBLISHED : 2020-03-17 16:10

Astralis og Royal UNIBREW afslører nye produkter


Tidligere på året offentliggjorde Astralis og Royal Unibrew en stor aftale, der udover et reelt sponsorat af Counter-Strike holdet også, og vigtigere, indeholder et samarbejde om en ny produktlinje under de to stærke brands Astralis og CULT under ét.

A3 Astralis spillere


Efter en række samtaler om indhold, prøvesmagninger og udviking af design, er Royal Unibrew og Astralis nu klar til at præsentere de første to produkter:

CULT X ASTRALIS BLOOD ORANGE 

Energidrik med en forfriskende smag af Orange-frugter. Smagen er nuanceret sammensat af forskellige orangefrugter, som tilsammen giver en mild, men også fyldig Orange-smag. Af de anvendte naturlige aromaer, der er anvendt er blodappelsin den dominerende.

A3 Astralis rød.jpg

CULT X ASTRALIS LEMON LIME 

Den sukkerfrie energidrik med B-vitaminer, taurin og koffein CULT x Astralis Lemon Lime, Sugar Free er en karakterfuld drik med en fin balance mellem det søde og det friske fra lemon/lime og Grape.

A3 Astralis.jpg

Jakob Lund Kristensen, CCO og co-founder af Astralis og Astralis Group: 

- Vi er virkelig glade for at det er lykkes os at blive klar med de to første produkter. Det er ingen hemmelighed, at det kommercielt er et ekstremt spændende samarbejde, der både er et sponsorat og et produkt-samarbejde, der indeholder et royalty fee per solgt enhed. Når det er sagt, har selve udviklingen været en ret omfattende proces, da forudsætningen var og er, at både Astralis’ og CULT’s kerneværdier skal være tydelige. 

- Astralis er bygget op omkring performance, personlighed og at skabe gode oplevelser for fans af alle salgs. Holdet er internationale rollemodeller, og det kommer vi til at se endnu mere til i forbindelse med dette samarbejde, som vil indeholde en masse forskellige elementer og aktivering online og i butikkerne, fortæller Jakob Lund Kristensen, som fortsætter:

- De første produkter er i handlen i hele Danmark i uge 16 og vi glæder os til at alle kan se og smage det, vi, spillerne og performance teamet har udviklet sammen med Royal Unibrew. Det er en banebrydende aftale og den første af sin slags for os, men vi ser et globalt potentiale i modellen, som vi håber at folde ud på sigt, runder Astralis Groups CCO af.

Lise Tjell, Marketing Manager hos Royal Unibrew: 

- Vi er meget stolte over at lancere to nye energidrikke i samarbejde med Astralis. Det er et nyt samarbejde for CULT brandet, og det har været spændende at tage vores viden og erfaring, og få det til smelte sammen med de ønsker Astralis har. Det er et resultat af et samarbejde på alle niveauer, og vi håber selvfølgelig der bliver taget godt imod de nye produkter, som både vi og Astralis-spillerne er begejstrede for.

- De to smagsvarianter blodappelsin/orange og lemon/lime, er to populære smagsretninger inden for læskedrikke. Det ene produkt er en klassisk energidrik, mens det anden produkt er et sukkerfrit alternativ. Vi ser en udvikling indenfor sukkerfri energidrikke, hvor det ikke er nødvendigt at gå på kompromis med smagen. Det har været væsentligt for begge parter, at vi har et sukkerfrit alternativ, da spillerne primært drikker sukkerfrie produkter og vi ønsker at drive udviklingen mod de sundere alternativer, fortæller Lise Tjell.

Både CULT x Astralis Blood Orange og CULT x Astralis Lemon Lime bliver lanceret landet over i uge 16, hvor både det fysiske og online-universet også lanceres for alvor.

Produkterne kan ligeledes købes fra uge 16 i de fleste convenience butikker samt i Coop, Løvbjerg og Dagrofas butikker. Umiddelbart efter følger flere af de andre store supermarkedskæder.

Aftalen består både af en ren kommerciel aftale på sponsor-vilkår, ligesom der er aftalt et royalty fee til Astralis pr. solgt enhed.


Source & Image credit

Astralis Group