Overwatchs næste opdatering reducere ventetid

NVIDIA Reflex Overwatch
Der er en grund til, at der er visse former for tilbehør, der markedsføres over for gamerne. Dette inkluderer ting som skærme med hurtige opdateringshastigheder og svartider, tastaturer og mus med minimal inputforsinkelse og så videre. Dette skyldes, at for nogle gamere kan et splitsekunds reaktionstid, være alt afgørende for sejr eller nederlag.

Er du på Blizzard Overwatch vognen, er der gode nyheder på vej til dig. Blizzard vil implementere NVIDIAs Reflex-teknologi i spillet. Lige nu testes funktionen på public beta, hvilket betyder, at den bør være at finde i en snarlig opdatering, selvom Blizzard ikke har givet udtryk for, hvornår opdateringen frigives.

For dem der ikke kender Reflex, er dette NVIDIAs forsøg på at reducere ventetid i spil. Ideen er, at teknologien vil forsøge at reducere tiden mellem man klikke på musen og den handling, du ser på skærmen.

“By integrating directly with the game, Reflex Low Latency Mode aligns game engine work to complete just-in-time for rendering, eliminating the GPU render queue and reducing CPU back pressure in GPU intensive scenes. This delivers latency reductions above and beyond existing driver-only techniques, such as NVIDIA Ultra Low Latency Mode.”

Kilde: NVIDIA


Med det sagt, er der forskellige faktorer, der kan have indflydelse på din latenstid, såsom at have en langsom internetforbindelse, så Reflex er ikke beregnet til at være en slags magisk pille, men derimod et nice-to-have for dem, der i det mindste ikke begrænses af hastigheden på internetforbindelsen.

 

Source & Image credit:

NVIDIA, Blizzard

Vores partnere